maanantai 29. maaliskuuta 2010

Vedenpaisumus

Kunhan nää lumet alkavat sulaa,seuraa melkoinen vedenpaisumus!

Vaihteeksi kuva yläkerran ikkunasta,joka on ollut koko talven jäässä. Vielä löytyi etikellinen pullo ikkunanaluskaaoskaapista.Sain taas puhtaaksi ruokasoodalla. Kaapista löytyi edelleen muutakin,josta myöhemmin lisää.

Pihalla oli jo nilkkoihin asti vettä 20.3. Pääsiäisenä tulva,todennäköisesti.
Kumpparit pitää ostaa Miehelle,muille on valmiina useampi pari.Lapsille hankittava monet ulkohousut.Siellä vedessähän ne pyörii...

2 kommenttia:

  1. Moi Tiina! Mä olen tosi hitaalla, koska vasta nyt ihan oikeasti löysin tieni sinun blogiisi. Kurkistelin Facebookista kuvia Hullunkaupasta. Hienoa, että olet tämän rakentanut. Toimii "laajennettuna vieraskirjana"! Lisään tämän omaan blogiluettelooni, niin näen aina päivityksesi!Fantastinen projekti! Jos tarvitset kasveja/kasvitietämystä, jeesaan mielelläni osaamiseni rajoissa (=olen lähinnä itseoppinut puutarhojen perustamisien ja kasvien siirtelyn kautta)
    Terkuin Irene

    VastaaPoista
  2. Kiitos Irene! Joo,tämä toimii omana päiväkirjana ja mikäli olen oikein ymmärtänyt,aika moni tuttu piipahtaa lukemassa.
    Varmasti turvaudun tietämykseesi kasvien osalta.Luulen,että nyt ensi kesä menee vielä pihaa raivatessa ja ihmetellessä,mitä sieltä löytyy.
    Olen saanut syksyllä lisättyä blogeja listaan ja nyt yritän sinun ja toisen tuttavan blogia lisätä,niin ei onnistunutkaan.Pitää yrittää paremmalla ajalla ja hermoilla.

    VastaaPoista